تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/11 - 08:35
کد خبر: 494985

نگاهی بر عملکرد نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی؛

کارنامه عملکرد نمایندگان خوزستان/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

کارنامه عملکرد نمایندگان خوزستان/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بررسی عملکرد نمایندگان مردم خوزستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق آمار موجود، میزان فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تعداد مشارکت در رای‌گیری‌ها، ارائه پیشنهادات و نیز حضور در مشروح مذاکرات مجلس محاسبه شده و به عنوان شاخص فعالیت ایشان در نظر گرفته شده است. ملاک ارزیابی صورت گرفته سامانه شفافیت آرا shafanama.ir است.

در ابتدا ضمن معرفی اسامی نمایندگان راه‌یافته دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از استان خوزستان، نمایندگانی که در سامانه شفافیت عضویت دارند بررسی خواهد شد، افرادی که در گزارش عملکرد و شمول بررسی‌های انجام شده در این گزارش نامبرده نشده‌اند و حضور ندارند، در سامانه فوق الذکر عضویت ندارند.

اسامی نمایندگان راه‌ یافته به مجلس شورای اسلامی از استان خوزستان که در سامانه شفافیت آراء نمایندگان اقدام به ثبت نام نکرده و آرا و عملکرد آن‌ها در هیچ یک از بخش‌های فوق الذکر شفاف نیست، به شرح زیر است: 

1- شبیب جویجری

2- جلیل مختار

3- فریدون حسنوند

4- محمدطلا مظلومی

5- سید مجتبی محفوظی

6- سید لفته احمد نژاد

7- سید احمد آوایی

8- علیرضا ورناصری

رتبه‌بندی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای حبیب آقاجری نماینده شهر بندرماهشهر ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1865 مورد عملکرد جناب آقای حبیب آقاجری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 90 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 10 درصد نیز حضور نداشته‌اند. آقاجری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1679 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1201 رای موافق، 308 رای مخالف و 41 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 129 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 17 در بین نمایندگان

جناب آقای مجتبی یوسفی نماینده شهر اهواز ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1688 مورد عملکرد جناب آقای مجتبی یوسفی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 97 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 3 درصد نیز حضور نداشته‌اند. یوسفی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1634 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1096 رای موافق، 463 رای مخالف و 52 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 23 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 18 در بین نمایندگان

جناب آقای سیدکریم حسینی نماینده شهر اهواز ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1688 مورد عملکرد جناب آقای سیدکریم حسینی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 89 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 11 درصد نیز حضور نداشته‌اند. حسینی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1508 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 997 رای موافق، 313 رای مخالف و 16 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 182 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 68 در بین نمایندگان

جناب آقای مجید ناصری‌نژاد نماینده شهر شادگان ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1865 مورد عملکرد جناب آقای مجید ناصری‌نژاد ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 83 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 17 درصد نیز حضور نداشته‌اند. ناصری‌نژاد در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1544 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1003 رای موافق، 230 رای مخالف و 26 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 285 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 82 در بین نمایندگان

جناب آقای سهراب گیلانی نماینده شهر شوشتر ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1865 مورد عملکرد جناب آقای سهراب گیلانی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 71 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 29 درصد نیز حضور نداشته‌اند. گیلانی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1330 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 976 رای موافق، 241 رای مخالف و 7 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 106 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 86 در بین نمایندگان

جناب آقای سیدمحمد مولوی نماینده شهر آبادان ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1865 مورد عملکرد جناب آقای سیدمحمد مولوی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 60 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 40 درصد نیز حضور نداشته‌اند. مولوی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1122 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 898 رای موافق، 171 رای مخالف و 17 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 36 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 124 در بین نمایندگان


جناب آقای ابراهیم متینیان نماینده شهر رامهرمز ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1537 مورد عملکرد جناب آقای ابراهیم متینیان ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 73 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 27 درصد نیز حضور نداشته‌اند. متینیان در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1119 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 689 رای موافق، 141 رای مخالف و 16 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 273 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 171 در بین نمایندگان


جناب آقای عبدالله ایزدپناه نماینده شهر ایذه ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1347 مورد عملکرد جناب آقای عبدالله ایزدپناه ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 66 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 34 درصد نیز حضور نداشته‌اند. ایزدپناه در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 890 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 489 رای موافق، 97 رای مخالف و 200 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 104 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 183 در بین نمایندگان

جناب آقای محمد کعب‌عمیر نماینده شهر شوش ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1397 مورد عملکرد جناب آقای محمد کعب‌عمیر ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 68 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 32 درصد نیز حضور نداشته‌اند. کعب‌عمیر در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 947 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 552 رای موافق، 120 رای مخالف و 39 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 236 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 188 در بین نمایندگان


جناب آقای قاسم ساعدی نماینده شهر دشت‌آزادگان ( استان خوزستان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1688 مورد عملکرد جناب آقای قاسم ساعدی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 63 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 37 درصد نیز حضور نداشته‌اند. ساعدی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1058 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 506 رای موافق، 95 رای مخالف و 122 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 335 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

شاخص عملکرد: رتبه 191 در بین نمایندگان

گزارش از عرفان عباسی
 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top